ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΛΕΒΗΤΩΝ ΑΕΡΙΟΥ ΤΩΝ ΛΕΒΗΤΩΝ ALARKO-CARRIER
H εταιρία Energo ,Αλ φλέμινγκ 40 ,Θεσσαλονίκη,τηλ. 2313057257 ,Τ.Κ. 54642 παρέχει εγγύηση για όλους τους λέβητες φυσικού αερίου της ALARKO-CARRIER, για κατασκευαστικά ελαττώματα που εμφανίζονται μέχρι και 5 χρόνια από την ημερομηνία πρώτης ενεργοποίησής τους.
Η καταχώρηση της εγγύησης του λέβητα αερίου πρέπει να πραγματοποιηθεί από Εξουσιοδοτημένο
Κέντρο Εξυπηρέτησης εκτός ειδικών περιπτώσεων εντός τριών μηνών από την ημερομηνία πρώτης ενεργοποίησης.
Εφόσον λείπει η ημερομηνία πρώτης ενεργοποίησης, τότε θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριών μηνών από την ημερομηνία αγοράς.
Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης, εφόσον λείπουν τα δύο προηγούμενα, μπορεί να γίνεται αναφορά στο συμβόλαιο παροχής φυσικού αερίου.
Σε περίπτωση που λείπουν όλες οι προηγούμενες αναφορές, η εγγύηση μπορεί να ξεκινήσει από την ημερομηνία παραγωγής του λέβητα, που φαίνεται από τον σειριακό αριθμό του προϊόντος.
Εάν έχετε καλέσει τεχνικό μετά την πάροδο τριών μηνών, η εγγύηση μπορεί πάλι να ενεργοποιηθεί, αλλά θα ισχύει από την ημερομηνία εγκατάστασης.
Αυτή η εγγύηση παρέχει δωρεάν αντικατάσταση ή επιδιόρθωση του ελαττωματικού εξαρτήματος όταν το ελάττωμα οφείλεται, χωρίς αμφιβολία, σε λάθος κατά την παραγωγή.
Για τις επεμβάσεις εντός εγγύησης δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση στο χρήστη, εκτός από το λεγόμενο δικαίωμα κλήσης. Σε περίπτωση επέμβασης εντός 15 ημερών από την προηγούμενη, τότε δεν ισχύει το δικαίωμα κλήσης.
Όροι εγγύησης
Η εγγύηση ισχύει μόνο αν τηρούνται οι παρακάτω όροι:
– Το πιστοποιητικό εγγύησης συμπληρώνεται πλήρως από τεχνικό προσωπικό που έχει το δικαίωμα ενεργοποίησης συσκευών με βάση την Ελληνική νομοθεσία, υπογράφεται από τον τελικό χρήστη και παραδίδεται στο Διοικητικό Κέντρο Εξυπυρέτησης.
– Το προϊόν καταχωρείται σωστά και η εγγύησή του ενεργοποιείται εντός τριών μηνών από την ημερομηνία τοποθέτησης ή ενεργοποίησης.
– Η μονάδα εγκαθίσταται και ενεργοποιείται σωστά, σύμφωνα με το εγχειρίδιο εγκατάστασης και σύμφωνα με τους εθνικούς κανονισμούς.
– Το προϊόν δεν έχει υποστεί καμία μετατροπή από την αρχική του κατάσταση.
– Τα ηλεκτρικά και υδραυλικά συστήματα συμμορφώνονται με τους υφιστάμενους κανονισμούς που ισχύουν στον κλάδο.
– Η μονάδα χρησιμοποιείται σωστά και συντηρείται ετησίως, όπως υποδεικνύει το εγχειρίδιο εγκατάστασης και βάσει των συστάσεων του κατασκευαστή και του εγκαταστάτη. Η εκτέλεση κάθε ετήσιας προληπτικής συντήρησης, αρχής γενομένης από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της συσκευής, θα πρέπει να μπορεί να αποδειχθεί με την επίδειξη του αντίστοιχου φύλλου ελέγχου.
– Τα αναλώσιμα μέρη (για παράδειγμα τα ανόδια μαγνησίου, αλλά όχι αποκλειστικά)
αντικαθίστανται σύμφωνα με τις οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης και συντήρησης.
– Για τη συντήρηση και τις επισκευές χρησιμοποιούνται μόνο γνήσια ανταλλακτικά Alarko-Carrier.
– Η βλάβη πρέπει να δηλωθεί εντός δύο μηνών από την εμφάνισή της.
Η εγγύηση δεν καλύπτει:
– Βλάβες λόγω μεταφοράς ή κακού χειρισμού.
– Βλάβες που οφείλονται σε κακή συντήρηση και/ή κακή εγκατάσταση.
– Βλάβες που προκαλούνται από περιβαλλοντικά, κλιματικά ή άλλα φυσικά φαινόμενα, που δεν οφείλονται σε κατασκευαστικό σφάλμα.
– Βλάβες που οφείλονται σε υψηλότερη πίεση νερού από αυτή που συστήνει ο κατασκευαστής.
– Βλάβες που οφείλονται σε κακή ποιότητα καυσίμου ή σε καύσιμο που δεν πληροί τις
προδιαγραφές που απαιτούνται από την Alarko-Carrier
– Βλάβες που οφείλονται σε υπερτάσεις ή παρεμβολές ραδιοσυχνοτήτων.
– Καθαρισμό συστήματος ή ρύθμιση προϊόντος που δεν σχετίζεται με κάποια δυσλειτουργία του.
– Αναλώσιμα υλικά.
– Βλάβες που προκαλούνται από την τοποθέτηση ενός νέου λέβητα σε μία παλιά εγκατάσταση, για την οποία δεν εξασφαλίστηκαν η τακτική συντήρηση και οι συνθήκες προστασίας από διάβρωση.
– Κακή ή ελλιπής χρήση ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου, αντλιών και δοχείων διαστολής.
– Καμία παρέμβαση που δεν σχετίζεται με την αρχική δυσλειτουργία του προϊόντος.
Το κόστος της ετήσιας συντήρησης δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Η περίοδος της εγγύησης ξεκινάει από την ημερομηνία πρώτης ενεργοποίησης, που αναφέρεται στο φύλλο καύσης ή στη σχετική αναφορά εργασίας.
H εγγύηση των λεβήτων Alarko-Carrier ισχύει μόνο εντός της χώρας στην οποία το προϊόν πουλήθηκε αρχικά.
Ο τελικός χρήστης έχει την υποχρέωση να ελέγξει την ακεραιότητα του προϊόντος, την εξωτερική εμφάνιση και την παρουσία των αξεσουάρ που παρέχονται κατά την πώληση μέσα στη συσκευασία, πριν υπογράψει το πιστοποιητικό της εγγύησης. Κάθε παράπονο που θα γίνει εκ των υστέρων και αφορά σε μη συμμόρφωση από αισθητικής άποψης ή στην εξωτερική ακεραιότητα, που θα έπρεπε να έχει παρατηρηθεί κατά την αγορά, δεν θα λαμβάνεται υπόψη.
Όταν η ισχυριζόμενη μη συμμόρφωση αξιολογείται σαν αναληθής, ή ότι οφείλεται σε κακή λειτουργία ή συντήρηση του εξοπλισμού, ο κάτοχος θα επιβαρυνθεί πλήρως την αξία των ανταλλακτικών, και τα εργατικά κόστη για την αξιολόγηση, την επιδιόρθωση και τη μετακίνηση, σύμφωνα με τις χρεώσεις του Κέντρου Τεχνικής Εξυπηρέτησης.
Η Energo δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση ζημιά που μπορεί να προκύψει σε ανθρώπους, ζώα και περιουσία εντός σπιτιού, που οφείλεται σε μη-συμμόρφωση με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στο εγχειρίδιο εγκατάστασης της σχετικής μονάδας.
Υπογραφή Πελάτη……………………….